Megrendelési szerződés
2013.09.19-én a Magyar Közlönyben megjelent törvény pontosításáraa NAV kiadott egy közleményt a pénztárgép tulajdonosoknak is.
Röviden a lényeg az, hogy Szeptember 30-ig kell megrendelni az új pénztárgépet és az erről szól szerződésnek ott kell lennie a boltokban.
Az alábbi linken megtekinthető: http://nav.gov.hu/nav/online_penztargepek/uzemeltetok_cikkek/kozlemeny_20130919.html
online pénztárgép beszerzésére vonatkozó szerződés
Javasloljuk mindenkinek látogasson el hozzánk, mert az egész országban egyedülálló választékkal rendelkezünk bemutató pénztárgépekből és egyúttal alá is tudjuk írni a szerződést. Lelkes munkatársaink mindenben állnak rendelkezésükre.
(Nyitva tartás H-P 8-17) 28-án és 29-én (szombat vasárnap) is nyitva vagyunk
A pénztárgép megrendelése 25.000+áfa előleg befizetésével történik, melyről egy előleg számlát is adunk a szerződés mellé.
Egyéb költségek:
A pénztárgép megérkezése után, munkatársaink Önökkel egyeztetve üzemelik be a gépeket a szervizünkben, a fentmaradó részt ekkor kell megfizetni.
A pénztárgépek bruttó árából kell levonni az 50.000 forint állami támogatást.
Az áron felül 10.000+ÁFA beüzemelési költség kerül kiszámlázásra, pénztárgépenként. Beüzemelés után a mobil internet egységes havi díja 2.300+ÁFA/hó/gép.
A régi pénztárgép selejtezése tipustól függően: 5-7.000+ÁFA.
Cégünk 25 év szakmai és szerviz tapasztalattal áll az Önök rendelkezésére, szívesen válaszolunk és segítünk mindenben, keressen bizalommal!